Osobiście, telefonicznie:
poniedziałek - piątek, w godzinach 8.00 - 16.00
tel. 22 732 15 58
email: biuro@cis.legionowski.pl
Biuro:
ul. Warszawska 74
05-120 Legionowo
W Powiatowym Centrum Integracji Społecznej w Legionowie w sprawach skarg i wniosków przyjmują:
Dyrektor - w poniedziałki, w godzinach 12:00 - 15:00,
Zastępca dyrektora - w poniedziałki, w godzinach 9:00 - 11:00.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub ustnie.
Pracownik przyjmujący skargę lub wniosek składany ustnie, sporządza protokół przyjęcia.
Protokół przyjęcia skargi lub wniosku zawiera:
1) datę przyjęcia;
2) imię, nazwisko i adres składającego;
3) zwięzłe określenie sprawy;
4) podpis składającego;
5) imię, nazwisko i podpis przyjmującego.
Przyjmujący skargę lub wniosek potwierdza ich złożenie, jeżeli zażąda tego wnoszący.
Skargi i wnioski, niezależnie od formy ich przedstawienia, podlegają rejestracji i przechowywaniu w sposób umożliwiający kontrolę przebiegu i terminu ich załatwienia.
Skargi i wnioski są rozpatrywane zgodnie z przepisami Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018r., poz. 2096 z póżn. zm.).
Pracownik przyjmujący skargę lub wniosek składany ustnie, sporządza protokół przyjęcia.
Protokół przyjęcia skargi lub wniosku zawiera:
1) datę przyjęcia;
2) imię, nazwisko i adres składającego;
3) zwięzłe określenie sprawy;
4) podpis składającego;
5) imię, nazwisko i podpis przyjmującego.
Przyjmujący skargę lub wniosek potwierdza ich złożenie, jeżeli zażąda tego wnoszący.
Skargi i wnioski, niezależnie od formy ich przedstawienia, podlegają rejestracji i przechowywaniu w sposób umożliwiający kontrolę przebiegu i terminu ich załatwienia.
Skargi i wnioski są rozpatrywane zgodnie z przepisami Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018r., poz. 2096 z póżn. zm.).